13 Eylül 2020

berceste (6dk.)


 

Bercesten var mı dediler. Mısralarıma bakın dedim. Onlar göremediyse zaten olamamıştır berceste. Pencerede uyuyan kedime alarm kurdum. Pati atıp erteliyor her seferinde. Gezip gören bilir kargalar neden alçaktan uçar. Çünkü yükseğe çıkınca radara girerler. İnfaz edenler huzurludur ama seyredenler üzülür. Bir görevini yapar diğeri egosunu besler. Silahlı çatışma gördüm. Silahlar aralarında anlaştılar çatışma bitti. Kanallar arası gezerken, spikerler birbirine düğüm oldu. Bu kadar zıplama dediler. Karlı bir gündü ama atletle sokağa çıkmışım. Izgaraya atıp çevirdiler beni. Yandım ama ısındım. Köz domatesler yanıma gelince biraz tırstım. Baklava açarken ince yufka önemlidir. Keller iyi baklava açarlar. Burun açıcı sprey ile baklava açan da gördüm. Meslekler arası geçiş için bakanlığa müracaat ettim. Bana bir bakan olmadı. Bakmak ve görmek arası farkı, gözlüklerim nehire düşünce anladım. Daldım almak için denizatı da miyoptu.