13 Eylül 2020

önemsiz (6dk.)

 


Önemsiz olaylar silsilesi içinde kalmıştım. Dışına çıkmak istedim ama kapı kilitliydi. Dışarda kum fırtınası vardı. Yine de olduğun mekândan iyidir dedim. Bozuk sütlaca benden önce biri iki kaşık atmıştı. Ben pipet ile çekersem beni zehirlemez diye düşündüm. Pipet yoktu mutfaktan su borusunu sökmeye çalıştım. Yönetici geldi çok ses oluyor pazar pazar dedi. Pazar olduğunu fark ettim ve neden kiliseye gitmiyorum dedim. Zaten hiç gitmemiştim. Tekrar vazgeçtim ve çatıya çıktım. Martıların açlıktan tüyleri dökülmüştü. Onlara verecek bir şeyim yoktu. Öldüreyim de kurtulsunlar dedim. Yağmur giderinden bir fare geldi. Gidemedim geri geldim dedi. Ben orası yağmur suyu için dedim. Evet bende kimlik karışması var, psikoloğa gitmem lazım dedi fare. Terapi gören kediler havlamaya başlar. Sen de onların kedi olmadığına karar veririsin. Kararlar bir deftere yazılır dolma kalemle. O kalemin mürekkebi hiç bitmez. Yazan yazmayan bir masada oturmuşlar. Kalemlerini takas etmişler. Kelimelerini de takas etmişler. Salata olmuş tüm kitaplar. Okuyanlar düğüm olmuş birbirine.