17 Şubat 2018

Ateş (6dk.)


Ateş girdi aramıza. Evet seni benden ayıran ateş. Seni kurtaran, beni yakan. Yandıkça arınmak doğru mu. Odum yanınca arınıyor mu. Kül olmak bilge olmak mı. Kül düşündüğümüz kadar değersiz değil o zaman. Ne zaman gelsem bu kahveye, nargilem gelmezse olmaz.Tütüyorum ada vapuru bacası gibi. Tütüyorum ama arınmıyorum.Kararıyorum.Karanlık geceler yoktur, çünkü aydınlık gece diye bir şey de yoktur. Zıtı olmayan var olamaz. Zıtımı arıyorum samanlıkta iğne gibi. Bulduğumu ancak elime batarsa anlıycam. Ya batar acıyı fark etmezsem. Ya pas geçersem samanlıkta iğneyi. Pas geçerim pokerde blöf yapacaksam. Blöf korkak işi değil zeka işidir. Blöf gerekir aşk hayatında. Kaybetmekten korkarsan, kazananlara yalanır bakarsın. Aslanlara yakışmıyor yalanmak. Ama kediler de başka duruyor. Aslan bir kedi değildir bence. Dinazor da kertenkele değildir.