26 Temmuz 2018

çıkmak (6dk.)


Çıkmak istiyorum bu kafesten. O gri gorille aynı kafese neden beni koydunuz. Ben egoist adamım kafesi bile kimseyle paylaşmam. Hele evde kalmış bir dişi gorille hiç paylaşmam. Sabahları bana kur yapıyor. Ya değil goril, maymuna bile benzemem ben. Parfüm sıkıyor sabahları bir de o koca dudaklarına da pembe ruj. Gerçi gri gorilde pempe ruj fena değil ama olmaz kardeşim. Doğaya aykırı uzak dur. Luna parka gitmiştim balerine binmek için. Dön dön eteğinde dur. Yandan seyreden kazmalar geliyor aklıma, balerin yukarı dönünce altında donu var mı diye bakıyorlardı. Sanırım onlardan biri bu gorille burada nikahı kıyardı. Hatta pudra rimel falan alırdı goril makyaj yapsın diye. Çıkarın beni burdan diye bağırırken sürükleye sürükleye bir sarışın dilberi getirdiler kafese. Sustum anında. Göğsümü şişirdim ve hoşgelidin canım edasında bakış atıyordum ki goril kadına yumruğu gömdü. Boynu kırıldı, öldü anında. Üzüldüm ama gorilden de etkilenmedim değil.